2. dubna – Ondra – „Je pro mě zajímavé jak v tolika různých lidech, různých profesí, povah, společenských vrstev a s různou historii a zálibami můžeme vidět obraz Krista“

1.) Jaký je/byl váš oblíbený předmět ve škole (proč)?

Tělocvik, protože jsem na zš hlavně sportoval,, později management/marketing ekonomie/účetnictví, to když jsem v učení začal vidět vliv na svou budoucnost. Jako poslední mě bavila historie církve, tam mě bavilo poznávat různé souvislosti a historie obecně je v něčem poučná.

2.) Na kterou akci s Plaváčkem nejraději vzpomínáte?

Na všechny, každá měla svá specifika, radosti a strasti. Obecně se mi líbí společné večery u ohně a pod hvězdami.

3.) Vzpomenete si na nějakou vtipnou situaci či hlášku z Plaváčku?

Tam jsou furt nějaké situace, můžu jen říct, že plaváčci mají smysl pro humor.

4.) Kdo je vaším životním vzorem?

Životní se myslí pro život, nebo někdo jehož vzor následuji od nepaměti? Ať tak či onak, stále se to mění, navíc někdo je mi vzorem v tom jiný zase v něčem jiném, ale je pro mě vždy asi zásadní do jaké míry v něm vidím vzor s velkým V a to Krista.

Je pro mě zajímavé jak v tolika různých lidech, různých profesí, povah, společenských vrstev a s různou historii a zálibami můžeme vidět obraz Krista. Ukazuje mi to, že není důležité aby člověk šil stany přesně jako to dělal apoštol Pavel, ale aby člověk věděl, věřil, že Bůh nám dal spásu v Ježíši, tak jako tomu věřil apoštol Pavel.

5.) Co vám v současné době nejvíce chybí?

Chybí mi svoboda cestovat a potkávat lidi, bavit se s nimi. Na druhou stranu je to důležitý čas jakési vnitřní proměny, zamyšlení se nad tím životem před covidem a čas se zamyslet nad tím po covidu. Beru to jako time-out který se ve sportech bere proto, aby si hráči mohli jednak oddychnout a zároveň zamyslet, možná změnit strategii s jakou budou hrát dále, aby zápas vybojovali vítězně.

6.) Jak ses dostal/dostala do Plaváčku?

Pokud si dobře vzpomínám tak jsem tam začal pomáhat potom, co jsem se vrátil z biblické školy zpět do FM tzn. začal jsem se účastnit až jako vedoucí.